9 Tem 2011

Küçük Arı 'dan


Kötü insanlar değilsiniz siz.Siz bugüne körsünüz,biz geleceğe.Mülteci gözetim merkezinde bana,''Sizlerin,siz Afrikalıların buraya gelme nedeni,orada iyi bir yönetim kurmaktan aciz olmanızdır,''diye açıkladıkları zaman gülümserdim...Onlara,köyümün yakınında,kıyısının altındaki oyuklarda,solgun ve kör balıkların yaşadığı geniş ve derin bir nehir olduğunu söylerdim.''O oyuklarda hiç ışık yoktur,bu yüzden bin nesil sonra bu türün görme yetisi yok olacaktır.Ne demek istediğimi anlıyor musunuz?''derdim gözetim memurlarına.''Işık olmadan gözlerin görmesini nasıl koruyabilirsiniz?Gelecek olmadan bir yönetime nasıl vizyon sağlayabilirsiniz?Benim dünyamda istediğimiz kadar sıkı çalışabilirdik.Çok çalışkan bir Öğle Vakti İçişleri bakanımız olabilirdi.Geç Öğleden Sonrasının En Huzurlu Kısmı için mükemmel bir başbakanımız olabilirdi.Ama alacakaranlıkta Bizim dünyamız kaybolur.Günden sonra görünemez;çünkü siz yarını aldınız.Ve gözlerinizin önünde yarın olduğu için,bugününüzü göremiyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder