1 May 2011

Sıkılmış Bir Can

Ayy canım çok sıkıldı , 1990 ve 1997 versiyonları çalıyor ''gelmiyorsun'' şarkısının ve ben en çok 90 versiyonunu seviyorum daha çok ağlak :)) Hani hastaydım ya ben burnum akıyorduya sürekli ulan burnumdaki sümükleri sile sile burnum soyulmuş hep,bende az yolim dedim şu kabukları :)) HAYY!! Yolmaz olaydım aq küçücük minnacık bi parça soydum tam 5 saat o küçücük yer kanadı evet evet abartmıyorum 15 tane peçete kanrevan oldu aq sanki adam öldürdüm , sanki kaşım patladı , sanki ağzım yırtıldı , sanki kafam yarıldı sanki sanki sanki sanki sanki vs..  :D ay o neydi öyle benimde baya kanım varmış bilseydim kan verirdim hep boşa gitti :D:D Yok daha da öle bi mallık yapmam hala burnumun ucu sızlıyor :( kafam da acayip kokmaya başladı rasta saç derisi hava alıyor diye s*klemiyoruz pek bar bağlicak bu gidişle..
Hmmm başka da bişe yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder